30 June 2011

Aku memang peng 'shopping' online tegar

Salam, ya itulah kenyataan yang sebenar-benarnya. Bab perabih duit meh serah kat aku, memang terbaik aku susun senarai satu-satu apa nak beli ahaks. Sampaikan encik suami terpaksa mengekang nafsu serakah aku bershopping, sebab dia pun susah sama nanti bini minta duit lebih huhuhu.

Ok aku akui, wang saku semakin sedikit, kadang-kadang cukup makan sampai gaji (kebiasaan tu), akan tetapi keadaan berulang alik kl-putrajaya selama 5 hari seminggu sehingga sebulan buat aku tensen. Tak dapat nak bershopping sakan lagi. Takpelah cuci mata pun jadilah.

Orang kata shopping ni terapi, terapi kerss? huhuhu. Oklah sebenarnya nak share dengan korang blogshop online yang wajib aku singgah walaupun tak membeli. Meh semak satu-satu, kalau berkenan, bolehlah kiranya meng klik banner mereka-mereka ini ya. Jom mula..


[ Sila klik banner untuk ke link blogshop mereka ]


Sofina Touch Mekap - tempat aku beli alatan make up, memang terbaik, setakat ni dah rm200 aku habis ke sini, mungkin akan lebih lagi huhuhu, part time ni so kenalah berkorban (amboi promote nampak huhu)


Najjah Butik - memang cantik gila isi dalam butik ni, harga semua bawah rm500, mampu milik jomla singgah butik Faara Adeeba ni.



The Old Blossom - aku tak pernah lagi beli kat sini, tapi adik-adik aku terutamanya si Pyka Rahmat dan Farhah Rahmat adalah pelanggan tetap, barangannya semua gojes wa cakap sama lu, cuma tak dan nak p butik dia kat Shah Alam tu ha.



Edast Butik - ini lagi satu tempat yang dah beratus aku habis duit melabur huhuhu, shawl dan baju kat sini memang sangat sepadan dengan jiwa dan naluri aku, go go go edast butik, oh ya Fatin Liyana adalah duta butik ini kot, dia yang promote mula-mula dulu.



Anna Syue Fashion House - tempat menjual pelbagai pesen dan jenis beg, cantik oo, harga sangat berpatutan dan mampu untuk dimiliki.


1 org pengomen

June 30, 2011 at 1:35 PM

sy pon suka on9 shopping! haha :D btw, jln2 sini :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...