14 May 2011

VCO Bio-Asli buat diriku jadi begitu berharga you!

Salam, lega blog dah kembali ok tapi aku bengang sikitlah sebab ada yang dah hilang, whatever asal dah boleh masuk. Di pagi yang indah ni aku nak kongsi sesuatu yang menabjubkan, terutamanya untuk Mak-mak dara, anak dara, janda pun boleh la ala semua yang bernama wanita. Aku ada produk baik punya nak bagitahu you, berkesan tahap maksima. Aku telah merasakannya ewahhh.


Produk ini bernama Minyak Kelapa Dara, pernah dengar tak? tak pernah? ala nama omputihnya VCO atau Virgin Coconut Oil. Ha yang itulah, tapi aku guna bukan keluaran Catalys tetapi Bio-Asli sebab ada tambah Habbatus Sauda. Aku malas karang karangan so aku pendekkan jadi point. Baca dengan teliti.


Antara Khasiat VCO + Habbatus Sauda:

Merawat selsema, migraine/sakit kepala, sakit gigi/radang gusi, lumpuh, gout, gastrik,katarak, mencerdaskan minda, batu karang, kelemumur,asthma,menambah susu ibu, memperbaiki kontor buah dada, mencergaskan seksual, sakit tuan (premature ehaculation, sakit puan (mestris, ophoritis,indomeferitis) dll.


Habbatus Sauda:

memperkuat sistem imunasi, memperbaiki metabolisme gula, melindungi dinding perut, blood clots dan penstabil fungsi otak, saraf dan jantung.


Banyakkan khasiat dia, yang paling best dalam botol tu berbeza dari jumlah VCO lain, disediakan 80 biji kapsul hanya untuk RM 40.00 sahaja!!. iya tak percaya? sesiapa yang berminat boleh emel terus pada fareha di fareharahmat@gmail.com / sms di 019-3944695. Meh tengok gambar sikit.



Nila rupa VCO kapsul tu, ada juga bentuk air ye. Yang dalam kotak tu yang telah dikeluarkan. Yang dijual dalam botol. 80 biji kapsul untuk RM40.00, berbaloikan??


Semua ini ialah produk Bio-Asli, selain VCO, ada juga firm creaming untuk wanita (berkotak hijau) berharga RM60.00, Tonik rambut untuk lelaki dan wanita dan sabun Bio-Asli.



Nak kembalikan bentuk PD ke bentuk lebih sempurna, dengan Firm Cream (untuk wanita sahaja) mampu membantu, hanya RM 60.00 sebotol.

Para pengguna VCO bergambar bersama

Aku pun nak enteprem gak, terbaik weiii huhuhu


3 org pengomen

May 14, 2011 at 1:35 PM

dah ade ke kak? huhu, isnin lah ainul leh amik kt cik lin, cuti smlm. huhu. tak saba nak pakai. yihuu....

May 15, 2011 at 10:35 AM

aah zyrania, dah ada...

Anonymous
May 17, 2011 at 3:24 PM

kahkahkah kenape normah nye muke mcm tak de perasaaan jek kahkahkahkah hahhahah

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...