14 May 2011

Tragedi mulut longkang

Pyka Rahmat, adik aku yang jiwa kacau,

tapi mulut suci tak cakap lepas macam sesetengah orang tu.




Salam, sumpahlah wei mulut kau memang busuk macam longkang! tiada adab kesopanan, tiada perasaan, tiada budi pekerti, segalanya hilang dan terpadam disebabkan kelancangan kata-kata dari mulut kau itu. Agak kasar aku membahasakan orang, sepertinya sangat layak. Aku tulis berdasarkan entry luahan tersirat Cik Pyka Rahmat. Sila singgah ke situ dahulu untuk tahu cerita.



Bukan adik aku sahaja dibahasakan, tetapi ibu ku juga terkena. Perlukah kata-kata yang bernada tinggi untuk menjawab soalan orang lain? Kasar sungguh, biadap!. Nasib bukan aku yang terkena, kalau tak lama dah kau kena balik. Ajaran siapa kalau anak kurang ajar macam tu??? tanya la diri sendiri.


ok kau telah menjahanamkan mood baik aku. so tak guna ingatkan kau. Pesanan sebelum tidur dari aku, selalulah tengok cermin, jangan rupa takda mulut pun bau macam najis. Hormatilah orang lain sebelum nak orang hormat kau. Sekian.

3 org pengomen

May 14, 2011 at 10:41 PM

kakak, sabar2, xpe, hidup berputar, harini dia mulut longkang, esok dia bau longkang, chill kak :)

May 14, 2011 at 11:10 PM

sabar la ni dik huhuhuh

May 14, 2011 at 11:28 PM

org sekarang adab semua dah tak reti nk jaga..

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...