12 May 2011

Salin kulit, dah macam ular aku tengok!

Salam, gedik sangat nak tukar kulit. Tak bersyukur Cik Bulat dah buatkan. Mentang-mentang baru baca tutorial cara nak tukar kulit terus jadi pengkhianat!. Bebedah kau empunya blog. Sorryla, aku saja testing tukar kulit eh silap background, kasi stick cam gitu, menunjukkan bahawasanya aku takda la bengap sangat kan.


Kepala dah pening, rasanya lebih sepuluh kali aku test tukar background, asyik tak bekenan je, last-last aku pilih yang ini. Seperti yang korang tengok. Adakah nampak kebudak-budakan sangat? sedangkan aku dah panjat tangga ke aras kertu, tak sedar diri :P. Aku tak larat nak tukar lagi, bior je la dulu bintang-bintang di langit tu duduk situ. Colourful bukan main tapi soft warna dia takdala pening sangat aku tengok (dah edit balik tukar yang love pula, member sound kata pening). Ke pening juga?.


Aku sempat print screen tiga je background, kang print screen banyak-banyak macam bodo je kot. Kalau rasa tak ok atau memeningkan kepala korang, bagitahu aku lah. Aku tukar lain. Guest is always right katanya ahaks.






BG 1




BG2


BG3



3 org pengomen

May 12, 2011 at 11:58 AM

lol salin kulit header rupenya.igtkan salin kulit mende la tadi.heee

May 12, 2011 at 12:39 PM

blog sy pon dh salin kulit gak... hihi

May 12, 2011 at 3:04 PM

phewwiitt, main salin2 kulit lah,, sis salin kulit kad kod HTML ke kat template guna CSS ni?

Apepun, cute lah kak :) Glitter graphic pun banyak gak pilihan kalo nak usha2:)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...