09 May 2011

Tutorial : Dari Mata Turun Ke Hati

Salam, semenjak aku mengenali apa itu eyeliner, semenjak itu kami tidak dapat dipisahkan lagi. Masuk kali ini beribu kali aku khatam video tutorial pasal cara nak pakai eyeliner siap make over diri sendiri sekali. Tapi kegagalan itu terus berlaku. aduhhhh sadisnya.


Aku terkesima lepas baca entry Cik Fxysche Nas pasal tutorial nak pakai eyeliner. Inilah tutorial paling mudah dan simple aku pernah tengok, ecehhhh ngampu, tapi sampai sekarang aku masih fail. Bab meniru ni memang bukan kepakaran aku ahaks, biasalah jari kreatif memang camgitu. Lalu dengan pantas aku hantar komen utk minta kebenaran copy dan paste gambar tutorial tu.


Kalau nak masuk terus website khas tutorial tu pun boleh, macam-macam ada tapi omputih punya la. Namanya Beauty by Sarah , klik la kalau berkenan. Apa lagi geng, jom lah saksikan tutorial gambar cara-cara nak pakai eyeliner dengan betul.


Semoga berjayalah hendaknya aku memakai eyeliner sebegini. Kalau tak dapat juga cornfirm kena masuk kelas mekap dengan puan Sofina Lilo hehehehe.





6 org pengomen

May 9, 2011 at 8:01 PM

Suka..
Sha tak pandai sgt pakai celak ni. Ni yg nak kena belajar ni.

May 10, 2011 at 8:41 AM

sama2 blajar ek

May 10, 2011 at 2:56 PM

wahh.. mmg mate cantik.. :)

May 10, 2011 at 4:36 PM

xreti la pakai selalu pakai comot je..kekekeke.. ;p

May 11, 2011 at 7:54 PM

wah..cantik2..gee baru je blajar cne nak pakai..hehe

January 31, 2012 at 11:09 AM

cantikkk n nice sgtt..sy nak share ye ^_^

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...