09 May 2011

Entry beliau sangat buat aku teruja!

Salam, keluar peluh betina aku pagi-pagi ini mengira kotak, ahaks padahal tukang catit je, apa yang peliknya? memang kerja aku kira kotak, jawatan aku adalah pengira kotak gred N10, tak percaya, percaya je la :P.


Mengarut tak sudah-sudah, aku saja refresh dashboard, ehemm ternampak sesuatu yang baru di update oleh Eichikatsu. Dia join pencarian follower bertuah season4 itu. Alhamdulillah tambah lagi seorang peserta, maka jadilah empat orang. Baru empat? kira oklah dari tiada siapa yang ringan jari nak join.


Bukan itu tajuk utama yang nak aku perkatakan, tetapi apa yang hendak aku share adalah beliau buat satu entry pendek tentang pencarian follower ini. Wahh akak terharu dik, walaupun akak tak letak syarat kena buat entry, kau memang pantas dan cekap ahaks, terima kasih. Itu juga salah satu cara untuk tag orang lain tentang apa-apa contest pun ya.


Oh ya, sesiapa yang masih berminat jomlah join, hanya klik banner pada entry membeku kat atas tu. Aku masih menunggu penyertaan semua hingga hujung Mei ini. Kepada yang sudah join, thank you so much for make my blog alive, ecehhhhh london katanya, nyampah i entah salah tatabahasa, hentam sajalah.


Hasil print screen

5 org pengomen

May 9, 2011 at 3:52 PM

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

May 9, 2011 at 8:31 PM

zuwairi, slh letak komen ni hhehehe, tp xpelah saya kira jgk

May 10, 2011 at 12:34 AM

Woooooo...suda kena TERJAH ngn akak Fareha! :)

May 10, 2011 at 8:41 AM

hehehe...

May 10, 2011 at 9:19 PM

huhuh//bikin kelaka je tajuk..


folow u

deannasyaqieza18.blogspot

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...