11 May 2011

Terbaik derrr, suci je mata aku.

Salam, ingat entry pasal eyeliner? terima kasih. Dah tahu pakai? bagus. Menjadi tak? alhamdulillah. Tahu cara nak padam? bagus sebab aku ada caranya. Mudah, murah, ringan dan cukup berkesan.


Mari dekat korang aku nak bagi tahu ni. Untuk semua pemakai eyeliner tak kira ko lelaki ke perempuan, aku dah jumpa produk terbaik untuk padam eyeliner yang korang dah pakai. Hanya keluar modal rm10, mata dah bersih dari kotoran,nampaksuci lah senang cerita, tak payah ko nak tenyeh-tenyeh sampai berair keluar ayaq mata.


Nama produk ini Missco, aku pakai sekarang, terus jatuh cinta taknak pakai yang lain. Kalau travel lagi senang sebab dia dalam bekas pink comel yang mudah dibawa kemana sahaja. Sambil meneran pun boleh sapu ahaks.



masalah padam warna eyeliner?





selesaikan dengan ini.......



nak dapat kat mana? klik SINI

4 org pengomen

May 11, 2011 at 7:54 PM

oo..
thanks info..singgah cnie k

May 11, 2011 at 9:31 PM

ok gee

May 11, 2011 at 11:41 PM

thanz info...boleh habaq kat kakak nie....pasal benda nie..dy mesti suka...

May 12, 2011 at 11:30 AM

farhan zulhusmi : habaq kat semua pun takpe adik hehehe

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...