27 May 2011

Taska di Putrajaya, akhirnya...

Salam, fuhhh lega wei aku, akhirnya tahu juga kemana nak aku tinggalkan si gendut sementara pergi kerja. Puas aku cari taska kat putrajaya yang termurah, dekat dengan rumah dan insyaAllah selamat.

Dalam banyak-banyak aku pilih Taska Sinaran, aku baru lepas jumpa puan empunya taska iaitu Puan Anita, so kira punya kira, boleh lah. So untuk semua mama kat luar sana, kalau pening nak cari taska sekitar presint 9/presint 11 putrajaya, apa kata try hantar sini.




Taska Sinaran

Presint 9

019-2496614 (Puan Anita)
Monthly fee: RM 250
Registration fee: RM 50

Year activities fee: RM 100
OverTime : RM 4 ( 1 hour)

4 org pengomen

May 27, 2011 at 9:12 PM

makin bertambah or berkurang ongkosnya???

May 28, 2011 at 6:23 PM

entahlah, tp permulaan ni sakit gak la huhuhu

June 9, 2011 at 3:28 PM

Salam ziarah...

Thanks 4 da info... tgh dok cari taska utk anak jugak nih... Dok pening kepala tak tau nak hantar mana... hehe

Boleh la try pi tegok nanti...

August 30, 2012 at 3:40 PM

salam,
boleh tak kongsikan pengalaman anta anak kt taska tu??ok ke,bagus ke,berpuas hati ke x..saya baru nk anta anak saya, tp fee skg mungkin dh naik..rm350 monthly katanya..

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...