26 May 2011

Aku berpaling tadah, maafkan aku

Salam, short update, ye aku yang kuno, redha jelah dengan keadaan diri. Aku nak ucapkan selamat tinggal kepada celcom broadband, sebab secara rasmi aku guna prepaid digi broadband malam ini. Terbaik wookkk, kelajuan hampir maksima.


Selalu tu lembab tahap cipan, sori celcom, tapi apa-apa pun telefon aku, celcom tetap di hati ahaks. Malas cakap banyak, korang nak tahu kenapa aku berubah dan berpaling tadah lalu etrus memilih prepaid digi ini?. Sila klik gambo dibawah. Lepas ni nak minta bonus dengan digi sebab promote dia. K bai.



3 org pengomen

May 26, 2011 at 11:26 PM

laju eh..kite pakai celcom lg. memang LEMBAP. haha.

May 27, 2011 at 8:57 AM

laju dik, tryla tkr, agaknya dah ramai sgt pakai celcom tu yg lmbt

May 27, 2011 at 7:09 PM

nanti kutip bonus ok....(konon2 toke digi)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...