28 May 2011

Tempat aku merempat

Salam,

Encik suami pergi memancing lagi, jadi aku dengan si gendut dalam ketakutan untuk tidur malam ini. Jadi aku mengambil keputusan untuk mencari hotel. Hotel ya, tak boleh bla kau punya kekwat.

Nama pun hotelkan, haruslah menikam jiwa harganya. Aku berusaha mencari hotel termurah, setakat 'Queen Hotel' kat umah aku tu, tak payah kot. Seorang penggeli dan berlagak tak boleh duduk di situ. Aku tahu timbul rasa menyampah dah kan, sebab aku pun menyampah dengan keadaan diri yang auta tak hengat ni ahaks. Takda maknanya nak tidur hotel, aku lari ke kajang ni.

Rumah ibu tercintalah. Ramai-ramai baru meriah, walaupun rumah macam kotak tapi bersyukurlahkan. Tu dia gambar kat bawah, cukup selesa bilik itu.



Nilah bilik tempat aku merempat, korang percaya? terima kasih kerana tidak huhuhuhu.

1 org pengomen

May 28, 2011 at 8:25 PM

mak aihhh bestnya lau dpt katil camtuh,santek!

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...