20 May 2011

Penghabisan Stok!! Raket Li-Ning N90II Lin Dan Series

Salam, Penghabisan Stok!! Bagi peminat sukan badminton, berita baik untuk korang. Aku ada jual Raket Li-Ning N90 II Lin Dan Series. Stok terakhir ni, meh aku cerita sikit apa faedahnya beli raket ini.


Raket Li-Ning Woods N 90 II Lin Dan series-raket buatan china bukan dr vietnam..ada wakil dr china utk pengeshan. Pemain yg gemar smashes kencang-recommended string tention 22-26, mempunyai daya pukulan dgn hantaran shuttle cock yg tepat. Material : carbon graphite,TB Nano powertec,-warna : golden red, shining Gold White.


Harga aku jamin paling murah di pasaran Malaysia. Kat Petama Kompleks pun harga RM 1,159.00, sebijik sama dengan aku jual tetapi dengan aku harga last aku bagi. Harga PROMOSI ni khas untuk blogger yang membaca entry aku ni, hanya RM 200 (jika 2x bayar) / hanya RM 180 (bayaran cash). Tak percaya? percayalah....



Raket Li-Ning N90 II Lin Dan Series (stok terhad!!)



Raket Li-Ning yang dijual di Petama Kompleks, ambik kau harga.


9 org pengomen

May 20, 2011 at 8:44 PM

perghh..harga. kalau tak dapat smash macam Lin Dan tak taula..

May 20, 2011 at 10:49 PM

mahal nye..
1k lebih..he3

May 21, 2011 at 4:16 PM

ni bukan ori kan

May 21, 2011 at 6:24 PM

bukan ori tp yg sy jual copy nombor 1 dari china, yang kat malaysia ni pun ada copy juga tp dari vietnam, kualiti tak sama. :)

May 21, 2011 at 6:24 PM

bukan ori tp yg sy jual copy nombor 1 dari china, yang kat malaysia ni pun ada copy juga tp dari vietnam, kualiti tak sama. :)

February 19, 2012 at 2:24 AM

masih wujud lagi ke raket ni? kalau masih harga masih sama jugak ke? hehe..

February 19, 2012 at 10:38 AM

@Abdul Aziz
minta maaf byk2, buat ms skang stock dah kehabisan...insyaAllah kalo ada stock nnti akn diumumkan :)

February 29, 2012 at 12:03 AM

@Fareha Rahmat (Bos Besar)

Kalau boleh dapat bulan 3 ni ok jugak..hehe...

August 16, 2012 at 10:17 PM

minta kebenaran admin untuk membenarkan iklan berkaitan raket ne ye.. www.badminton-online.weebly.com ada koleksi raket dan baju yg latest seperti thomas cup dan juga all england..thx..

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...