19 May 2011

Khamis malam jumaat kot!

Salam, apa kes tersengih-sengih baca entry aku ni. Apa dia? Takda maknanya, jauh dari apa yang korang fikirkan tu, seriuslah aku memang sengaja, yelah memang hari ni khamis malam jumaat, habis tu korang ingat apa? aku saja je gatai post entry, saja nak ucap ini je..


Ada pulak yang kena penampor ni kang huhuhu, ok-ok aku gurau di malam hari pun tak boleh. Saja nak happy. Senyumlah selalu.



2 org pengomen

May 20, 2011 at 9:48 AM

mlm tgk zie dok layan tgk citer Mantera Anjasmoro..hoho :D

May 20, 2011 at 8:44 PM

huhuhuhu ok

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...