19 May 2011

Blogspot tutup, apa aku nak buat?





Salam, adoi dari semalam aku terbaca tajuk ini tapi buat-buat tak nampak. Namun hari ini aku baca juga, semak mata aku tengok tajuk gerun cam gini, jadi haruslah aku baca.

Dengar khabar platform blogspot nak tutup sebab ada masalah kegegalan maintainance beberapa hari kebelakangan ni. Terbaru widget follower tu tak keluar. Betulkah??.

Inilah berita paling aku taknak dengar, jadi apa aku nak buat jikalau berita itu benar belaka?.


= Facebook : aduh aku memang pemalas nak online facebook sebab kelembapan server yang melampau. Namun atas sebab-sebab mencari rezeki sampingan, gagah juga buka sekejap-sekejap. Lagi satu kat office memang spoil tak boleh buka langsung.Tension!


= Myspace & Frienster : Aku tak tahu status kehidupannya. Entahkan hidup entahkan mati ahaks.


= You Tube : jangan harap dapat buka kat office, bengong.


= CD & DVD : selama mana mampu bertahan nak layan cerita je. sah takda kerja.pergilah buat aktiviti sapu sampah ke, basuh pinggan ke, cuci jamban ke.


= Sudah-sudah la tu, asyik nak mengulor je.


Info pasal ni: ceritaahmad atau wacanaku

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...