26 May 2011

Hajat tukar nama tertangguh, oh tidak!

Salam, korang tahu pasal kes tukar nama dalam ic tu? Ala yang namanya Mohd Ashraf Hafiz, nak ditukarkan ke Aleesha Farhana yang hanya berumur 25 tahun kini. Apa yang terjadi ni, dunia dah nak kiamat ke? Ermm..bila dah campur soal agama, isu ini jadi lagi sensitif. Apa pendapat korang?.



Nak cakap lebih nanti keluar pula fatwa yang salah dan menyeleweng, tapi secetek ilmu agama aku ni, aku tahu juga yang mana harus dan yang mana dilarang. Semoga dia diberi hidayah untuk kembali normal. Jauhilah aku serta keturunanku dari perkara sebegini.



Aku ada ambil gambar dari kosmo, hidung dah mancung tu, cantik kot kalau tengok betul-betul, tergugatlah juga kewanitaan aku ni hik hik hik, tapi bila tengok jari jemarinya erkk no komen.




Mohd Ashraf Hafiz Abd. Aziz

2 org pengomen

May 26, 2011 at 9:22 AM

Macam2 hal la sekarang ni. Lelaki nak perempuan la. Perempuan nak jadi lelaki la.....

May 26, 2011 at 1:39 PM

kesianlah dia.

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...