25 May 2011

Saja gatai, tak boleh ke?

Salam, apa kes kau malam ni?. Takda kes dan tiada keputusan. ok pelik ke kenapa aku kasi bold dan merahkan dua perkataan tersebut. Sengaja!. yess itulah jawapannya, bengang kot kalau kita bertanya soalan, dan tiada jawapan pada soalan tersebut, slumber jawab tiada keputusan. Boleh macam tu?. Wak lu.


Ok emosi terpendam semalam telah dikeluarkan. Perenggan kedua kembali normal seperti biasa. Aku takda apa nak share sebenarnya malam ni, tapi saja gatai nak upload entry. Ya aku gila glamor, so what? ada pulak naik kening tu huhuhuhu, takdalah tadi tengok edit post ada entry yang aku draf je tak publish. Entah lupa atau sengaja, lalu aku mengambil jalan mudah postkan ke entry malam ini.


Gambar waktu pergi kenduri sabtu lepas. Poyo dan aku pasrah je dengan muka yang tak cun langsung dalam gambar. Aku akur jelah, korang nak komen, silakan ok.



Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...