05 May 2011

Jom exchange link dengan aku, siapakah yang sudi??

Salam, secara jujur nya aku memang teruja sejak kehadiran banner sendiri..ingatkan blogger terkenal je layak ada banner, rupanya aku pun boleh, tak sangka ahaks ok over tetttt.

Aku baru je tahu cara nak copy banner dan paste kat blog aku ni, aku dah try copy beberapa banner blogger yang aku suka dan akhirnya berjaya setelah mendapat tunjuk ajar dari cik bulat. Nampak tak kelembapan aku belajar? tahap khas dah aku rasa, tapi dah berjaya aku cancellah perkataan khas tu.

Ada sesiapa lagi tak yang sudi nak tukar-tukar link banner dengan aku ni? takdalah berharap sangat tapi kalau ada yang sudi tu syukur alhamdulillah. Kepastian yang aku beri adalah, aku akan copy balik link banner korang dan terus tepek dalam pages banner aku. Adilkan. Akan tetapi jikalau aku suka blog korang itu dan korang tak copy pun banner aku, percayalah aku tidak akan berkecil hati, cuma berkecil perasaan jer hihihihi, gurau je.

Jikalau saudara saudari sudi, silakanlah copy banner ku itu, codenya ada dalam pages banner. Sekian terima kasih.







3 org pengomen

May 6, 2011 at 6:01 AM

err.. layak ke saya ni yang tak ret berblog nak exchange? (-_-")

May 6, 2011 at 8:05 AM

semua org layak, kalau tak tahu kiter blajar la sama2 camne nak exchange kn.. :)

May 7, 2011 at 3:33 PM

blog akak dah comeelllllllll =D

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...