18 May 2011

Butang follow lesap entah kemana??

Salam, kenapa ada sesetengah blog tak boleh aku nak follow ya? Masalah apakah lagi blogspot ini? Upgrade lagi ke? wahhh tengok cara aku mengawal marah. Terbaik dalam seumur hidup aku.


Aku senyum selepas baca entry dari blog Nisa Menaip, sebab dia tunjuk cara nak follow selain dari cara yang selalu tu. Lupa weii selama hari ini kadang-kadang aku juga menggunakan cara yang sama seperti Nisa Menaip ajar tu. Tapi tak bolehlah aku copycat nanti kena denda dan dibenci oleh manusia lain.


Lalu aku mengambil inisiatif sendiri dengan buat sendiri di dashboard aku dan di print screen kan. Untuk apa kau print screen? Tutorial la konon ek ahaks, bukanlah sahaja aku nak share dengan blogger yang tak tahu. Korang yang dah tahu abaikan lah entry aku ni. Tak kecil hati pun. Kalau cara aku terang macam faham tak faham, singgahlah blog Nisa Menaip ek.

First [ Lupa pula, pergi ke DASHBORAD KORANG ]


Second

Third


Macam biasa, klik gambar untuk lebih jelas


4 org pengomen

May 19, 2011 at 1:09 AM

ohh mcmtu eh kak. blog mimi tersedia je button follow pon org tak follow jugak. hukhuk

thanks for the info :)

May 19, 2011 at 7:10 AM

baru anis tahu, hahaha, TQ kakak comeyy, siap print screen, rajin2 :)

May 19, 2011 at 9:02 AM

selalu jadi jugak tu, nak follow xdapat². option second tu mmg senang + cepat la compare nk tunggu box follow tu pop out, hee..`

May 19, 2011 at 9:02 AM

http://fatinbaharum.blogspot.com/2011/05/cheese-tart.html

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...