18 May 2011

Surat cinta Mek na kepada Abe Kob, buat aku gelak!

Salam, pagi rabu ni kepala aku blur, tak tahu nak posting apa. Bak kata Ben Ashaari, pembaca mesti nak makan nasi baru masakkan, taknak lauk semalam. Akan tetapi idea aku kehabisan.


Tiba-tiba, kawan aku kat sebelah gelak sorang-sorang sambil tenung laptop colour pink tak tahan tu, aku tengoklah. Itu dia satu surat panjang tapi sure nak baca sampai habis punya. Lawak nak mampos, sebab surat cinta ni versi bahasa kelantan. Korang trylah baca, gelak cover sikit nanti bos dengar pula hahahaha.






Klik gambar untuk lebih jelas. [Pesanan: anak dara kalau gelak jangan besar-besar ek :P]

3 org pengomen

May 18, 2011 at 1:51 PM

haha. gelak bahak jugak. gile pekat kelantan die, hahahaha.

btw, salam singgah. :)

latest entry : the convocation ♥

May 18, 2011 at 2:41 PM

hehehe.. tak paham pun ada..

May 18, 2011 at 8:45 PM

Adoi..huhu tak paham...

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...