20 April 2011

update | follower bertuah sedang dicari


Salam, tarikh tamat sudah makin hampir, sebelum ianya betul-betul tamat, aku saja nak ingatkan pasal benda ni. Aku sedang mencari follower bertuah pusingan ketiga.Ok aku tak segan nak bagi tahu penyertaan baru enam orang, kalau takda yang nak join aku pilih antara enam orang ini je la, ada sesiapa lagi yang nak join? masih belum terlambat ya, semua follower farehazone boleh join termasuk yang pernah dapat, kerana pusingan ini aku memerlukan slogan kreatif korang, bukan lagi dipilih secara rambang atau membabi buta.



Kalau ada yang berminat nak join, boleh tinggalkan slogan anda di ruangan komen dalam ENTRY YANG DIBEKUKAN di atas. Syaratnya hanya menjadi follower farehazone, kamu automatik sudah layak untuk join. Jelas? Berminat? jomla apa tunggu lagi.

2 org pengomen

April 20, 2011 at 7:24 PM

ehem2, anda di tag..:P http://nuruldya13.blogspot.com/2011/04/giveaway-pertama-peony-pinky.html

April 20, 2011 at 7:39 PM

baiklah adik..

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...