20 April 2011

nurulbadiah lai ke tu? biar betul

Salam u all's, wahhhh hati sangat gediks dan teruja nak cerita. Ce cite, ce cite.. biorla awak berterus-terang je, aduhh tersampuk cerita hantu kak limah le ni dok cakap perak huhuhu, hakimi tengah tengok lagi untuk ke seribu kalinya, okbai.


Aku baru online, pertamanya aku check shoutmix dulu untuk lihat siapakah yang telah blogwalking dan yang pastinya aku akan terjah blog mereka semula, jika bekenan di hati tanpa ragu dan memikirkan secara rasional aku terus follow blog mereka, walaupun blog aku mereka tak follow, tak kisahlah semua itu janji aku suka baca blog korang, dan tiba-tiba aku terpandang satu nama, what???? nurulbadiah lai jadi follower aku?.


Terus aku check kat senarai follower, ye itu memang benar-benar terjadi,sungguh tidak ku sangka Nurulbadiah Lai menjadi follower aku yang ke 151, wahhh no ada ong woooo huhuhu, aku jadi excited dan tak semena-mena terus buat entry, akan tetapi follower mahupun non-follower yang masuk blog aku dan aku tak buat entry spesifik macam ni janganlah berkecil hati ye. Anda semua tetap di hati, boleh bayang tak muka aku yang manja ni, uwekkkkkkk nak muntah jap huhuhuhu.


Dulu Ujang, sekarang nurul pulak, terima kasih kerana kalian berdua pandang jugak blogger macam aku ni. Untuk lebih info pasal mereka berdua ni, klik aje kat nama mereka yang telah aku linkkan itu. Oh lupa, nak tahu apa yang buat aku over bila nurulbadiah mesej kat shoutmix? tentulah kata-katanya, aku lupa dan terbangga diri pulak, padahal boleh kira dengan jari siapa yang memuji dan siapa pula yang mengeji hua hua hua, aku tak kira, nak senyum je tidur malam ni. Biar laki aku tengok bini dia yang gila ni huhuhuhu.











4 org pengomen

April 20, 2011 at 8:28 PM

wahhh so lucky :)

April 21, 2011 at 12:28 AM

ololo..
meh2 nurul hugs..
akak ni..nurul ni macam akak jugak..xde istimewaa..akak buat entry..tibe2 nurul rasa mcm lisa surihani plak..

hehehhee
kim salam husband ye akak cntik:)

April 21, 2011 at 8:25 AM

aisya J: huhuhu

April 21, 2011 at 8:26 AM

nurulbadiah lai: meh akak nak hugs juga,akak rs terharu je itu yang buat entry, tq tau adik, akan akak sampaikan salam adik kpd encik suami ye,huhuhu

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...