24 April 2011

Pencarian Follower 3 ditamatkan



Pencarian Follower Bertuah Pusingan Ketiga


Mula : 15 April 2011 Tamat : 30 April 2011 (ditukar ke 24 April 2011, atas sebab yang akan dinyatakan dlm entry seterusnya)


Sambung ayat ini dengan ayat kreatif korang yang boleh buat aku gelak guling-guling yakni Aku follow blog Farehazone sebab..... kemudian letak dalam ruangan komen post ini.


Terbuka kepada semua follower farehazone sahaja.Seorang Follower bertuah akan menerima hadiah misteri. Selamat mencuba dan terima kasih.

10 org pengomen

Anonymous
April 15, 2011 at 5:51 PM

aku follow blog farehazone sbb aku jealous tgk ada orang bertuah dah dapat hadiah dari dia , dapat shawl siap hantar kat rumah lagi . aku nak jugak :)

April 15, 2011 at 8:24 PM

aku follow blog farehazone sbb aku tak bekemampuan nak beli hadiah untuk diri sendiri, so aku nak hadiah daripada akak fareha rahmat ni, free lah kate kan :D

April 15, 2011 at 9:13 PM

aku follow blog farehazone sebab anak dia comel gila-gila. mana laa tahu tersangkut nanti, boleh jadi menantu pilihan. biasa laa, kena ambil hati bakal mak mertua kann :)

April 15, 2011 at 11:52 PM

Aku follow blog Farehazone sebab bulu ketiak guwa menari mcm marimar bila tengok orang lain dapat hadiah misteri
x kelakar ? kbai
Haha tetiba emo lak :D

April 16, 2011 at 8:53 AM

aku follow blog farehazone sebab aku dipaksa follow kerana aku adik kandung dia dan sah sah takkan menjadi follower bertuah itu. whatever. LOL

April 18, 2011 at 1:17 PM

layan ni..hehe.., nak buat last minit leh kak..=)

nanti org tiru awal2 ni..nanti igtkan saya boleh..=)

April 18, 2011 at 1:52 PM

boleh ujang... kepada yang dah join tq..

April 22, 2011 at 2:00 AM

Aku follow blog Farehazone sebab , nak dptkan nset yg spesis dengan blackberri .. mane la tau next hadiah die enfon ker kan ? kalau lah saye ni lucky sgt ...hehehe

April 22, 2011 at 9:27 AM

Asiiiiiiiiik ada hadiahhh

April 22, 2011 at 9:31 AM

Assalamu'alaykum
oia Dwi ada site rujukan kalao mau beli gamis/abaya bagus tu di http://saqina.com.

ayuuuk ke sana, bgus2 bajunya.. Dwi uda perna cuba beli bju dsana...

Wasslam

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...