25 April 2011

masa kritikal | pencarian follower 3 terpaksa dihentikan? | sudah ada pemenang?

Salam, sebelum aku menulis panjang, aku nak minta maaf kerana aku terpaksa mempercepatkan tarikh pencarian follower bertuah pusingan ketiga. Tarikh telah ditamatkan pada 24 April 2011 bersamaan dengan hari ahad yakni semalam. Kenapa?.

Minggu ni aku agak sibuk sikit, dengan kelembapan dan kebengongan internet free saluran gomen ini, aku tak boleh nak akses orang lain punya blog dengan sempurnanya.Apa kaitanya hik hik, ok alasan tak logik, serius sikit, aku hanya ada dekat office hari ini dan esok, baki dua hari lagi ke cyberjaya, dan hari terakhir kerja minggu ni, aku isytiharkan yang aku bercuti hahahaahha, makanya tiada waktu lah nak belek cari pemenang, mungkin juga tiada entry untuk beberapa hari. Mungkin tau...

So aku akan attach kan senarai enam orang peserta yang join, ok enam orang aje tak kecil hati pun, nasib ada orang join kalau tak aku serkup muka pakai guni hik hik, silalah baca dengan teliti. Klik gambar untuk tatapan yang lebih jelas.


Dah baca? ada yang korang suka? dimaklumkan bahawa, aku dah bagi tiga orang member baca sekali, diaorang ni backup juri akulah kiranya. Takut berat sebelahkan, jadi komitmen mereka sangat aku perlukan. Ecehhhh bajet ramai je sampai juling nak pilih, diam-diam sudah, mestilah buat-buat macam ramaikan hik hik hik. Pemilihan telah pun dibuat, dia dipilih sebagai pemenang kerana terpancar kelakarnya ayat slogan dia itu sehingga buat semua yang membaca gelak. Jadi dia layak untuk dinobatkan sebagai follower bertuah 3. Dia ialah...




Tahniah Tyra Fadzil, kerana kamu berjaya menambat hati kami. Sila emelkan nama, alamat dan no.telefon bertajuk follower bertuah ke ayu_sabrina@yahoo.com dengan segera untuk proses penghantaran hadiah.

Jika ikut syarat awal, hanya seorang follower bertuah akan dapat hadiah kan? oppss..opss..jangan suka dulu, syarat yang itu tidak akan berubah, Tyra Fadzil layak dapat hadiah misteri tersebut. Lagi 5 calon yang tak menang, janganlah kecil hati, ada hadiah saguhati sikit dari akak. Blog keenam-enam peserta akan di review dalam entry khas bagi mempromosikan blog mereka. Walaupun ada diantara mereka yang dah ramai pengikutnya, tetap akan di review. Suka tak? kalau suka sila bagi link dalam komen / emel. Terima kasih sebab baca sampai habis.

6 org pengomen

April 25, 2011 at 4:31 PM

Sis, lawak gyler jawapan dia,, hehe, ala, anis nak join lg boleh??, hehe :D

Anonymous
April 25, 2011 at 5:42 PM

http://budakmerepek.blogspot.com/

*alaa, tak menang lah. hehe ;)

Anonymous
April 25, 2011 at 5:45 PM

http://budakmerepek.blogspot.com/

*lain kali buat lah lg prtndingan cmni :)

April 25, 2011 at 8:12 PM

anis zafirah: laaa hari tu kan akak dah kata yang dah pernah masuk pun boleh join, haaa adik tak bc habis ni hik hik

fatin hazira: ala jgnla sedih dik, lain kali cuba lagi ok dear

April 26, 2011 at 7:01 AM

haha. memang lawak. ada ke patut menari macam marimar. HAHA.

okay, akak. thanks sebab sudi review. hee. http://fatmadiyana.blogspot.com

April 26, 2011 at 8:16 AM

ok adik..:)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...