02 April 2011

Pemenang follower bertuah pusingan kedua

Salam, selamat tengahari semua, lewat update entry baru hari ni, memandangkan demam telah datang menjenguk aku dari semalam, aku berselimut je dari pagi, kesian encik suami melayan anak sorang-sorang, sekarang dah rasa segar sikit, dapat mesej dari cik pyka rahmat tentang pemilihan follower tu, ermmmm korang mesti tak sabar nak tahu siapa yang bertuah tu kan, kepada yang tak terpilih tu jangan kecik ati kecik jantung mahupun kecik perasaan ye, mungkin lain kali rezeki korang pulak kan..kan...ok sebelum tu aku nak ucapkan jutaan terima kasih lah kepada semua yang sudi baca belog, yang jadi follower ataupun silent reader yang pemalu..tq very much

ok untuk ketiga-tiga follower yang bertuah tu sila beri respon secepat mungkin ye, emelkan nama penuh, alamat untuk penerimaan hadiah dan no.telefon untuk dihubungi terus ke ayu_sabrina@yahoo.com ok bertajuk follower bertuah, cuma nak bagitahu hadiah tak semestinya sama dan tak semestinya tak sama, harap terima seadanya...tak mampu nak beli mahal-mahal..takpe kan..ok tiga follower bertuah itu adalah :

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:


terima kasih u all's

9 org pengomen

April 2, 2011 at 2:23 PM

Awwwwwwww~ anis shuke shuke! *bayangkan anis melompat-lompat dengan gedik oke! Yeay, thanks akak, lebiyyuuuuhhhhh :D Tak sangka *teruja

April 2, 2011 at 5:31 PM

wahhh..tanx sis..da emailkan sumer details tu tadi.

April 2, 2011 at 8:37 PM

cik anis --> huhuhu rezeki adik le tuh..sori lmbt reply msg akak demam ni

April 2, 2011 at 8:38 PM

zeeyra esa --> ok dear, nnti akak tgk..

April 3, 2011 at 1:13 AM

akak.da amik banner tu...tanxxx..cantik la..kite xpandai buat..

April 3, 2011 at 10:48 AM

tengsss kak . muaaahh skit :*
HAHA . btw , zyra ta rety lah nak emel . cne ? hahah . sbb jrg gunee yg tuee . zyra msg kat pyka , t dye msg kat akk bolee ?

April 3, 2011 at 10:58 AM

akak , zyra dah try buad tdy anta emel . cer check . ade tak ?

April 3, 2011 at 5:26 PM

tahniah pada yang bertuah

Ape jenama Makeup korang?

April 4, 2011 at 3:26 PM

ok nanti akak check emel..sori baru on9, demam la

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...