01 April 2011

kaulah orangnya | follower bertuah tu

Salam, kau memang orangnya, orang yang aku dan pyka rahmat cari, ala follower bertuah pusingan kedua tu, ye kaulah orangnya yang tersangat bertuah tu...ya Allah kau lah..tak faham bahasa ke panggggggggggggg nah kau pelempang jarak jauh sekali, "fareha kau mimpi ke?'' laaaaaa al mimpi rupanya aku hihihihi...cemas ke? ok-ok jangan mara jangan merajuk sampai muncung mulut tu leh sangkut baldi yang membaca tu, banyak-banyak bersabar, aku masih menunggu kata putus dari pyka rahmat, yang mana satukah yang berkenan di hati dia, then lepas dapat short list dari beliau, aku sendiri pulak akan pilih, tak pilih kasih, aku ni adil orangnya, ok tolong anggukkan saja kepala dan tolong jangan buat memek muka comel itu, nanti aku tergoda huhuhu, boleh tunggu kan..kan..kan...

ok kat bawah tu aku saja selit gambar sendiri konon nak buat iklan baju, padahal macam baru balik dari pengebumian, hitam itu menawan betulkan? dan lagi sekali janganlah terpedaya dengan gambar tu sebab serius aku edit dulu bagi hilang parut-parut bekas jerawat yang berumah pangsa kat muka , baru nampak macam model mulus je kulit bersama putih gebunya huhuhu, ok la tak dapat nak membebel lagi, anak bujang aku dok panjat belakang dah nak ajak main lumba kereta mainan dia tu, sabar je lah..ye kereta mainan, aduhai aku turutkan saja pe'el si gendut ni,...k bai

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...