13 April 2011

mamat macho jadi model, siapa nak kenal sila angkat kaki

Salam, kepada sesiapa yang follow aku dulu-dulu, ingat ada satu entry pasal jadi model? ha kan aku bagitahu aku tahu hal itu melalui dua cara. Cara pertama dari facebook Lisa Suriani dan lagi satu dari member aku yang mencuba nasib. Tadi aku rajin benar belek facebook dan itu dia gambar dah terpampang di antara yang pergi casting hari tu.

Bukan nak promote lebih, saja nak ambil hati hahahaha,ok aku tipu-tipu lagi, saja nak membakar semangat engkau orang yang teringin nak jadi model tapi hasrat dipendam dan dibazirkan begitu sahaja. Gambar disiar dengan keizinan ye jadi tiada makna kalau nak saman-saman huhuhu, jangan marah encik zul nanti muka berkedut 'W' bukan nama sebenar lari berganti-ganti.

Disebabkan hari ini hari yang neutral bagi aku, bermakna tiada yang hendak diceritakan so kebetulan muncul pulak gambar encik zul dalam facebook maka harus aku jadikan entry kedua untuk hari ini. Tak overkan? untuk pengetahuan encik ini masih single tapi available tu aku tak dapat nak jawab sebab encik zul seorang yang misteri dan penuh tanda soal kah kah kah, ada yang dah patah hati? jadi tengok je bekenan jauhkan hahahaha, ok dah lebih ni nanti tuan empunya touching lagi, oppsss tengok tersebut lagi..

Untuk encik zul, semoga berjaya dan jangan lupakan kakak-kakak dan abang-abang mu di unit O yang sejahtera ini ok..

:

:

:

;

;

;

;

;

;

;

;

mempersembahkan, tadaaaaaaa....huhuhuhu


untuk size maksimum, sila klik gambar untuk lihat lebih terperinci

1 org pengomen

August 17, 2011 at 9:37 AM

mcm na la mamat ni blh jd model..akak seunit ngan dia ke?

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...