12 April 2011

bila kawan sebelah dah mula sound


Salam, nampak gambar yang cantik tu? tahu tempat apakah itu? kalau nak tahu itulah tempat aku pecah kepala memikirkan soal-soal kerja (poyo sila maafkan), dan tolong jangan percaya lembaran kertas atas meja tu semua wayang je lebih hahahaha...pekerja cemerlang memang macam tu.

Sekarang office dah kosong, pintu akuarium pun dah tertutup rapat maknanya tiada lagi mata yang memerhati, yahooooooo. Kemana semuanya pergi? malam ni ada APC, apc tu apa? apc tu sama erti dengan makan kfc, ok aku tipu APC tu Anugerah Perkhidmatan Cemerlang, yang aku hairan majlisnya malam tapi sekarang semua dah sibuk nak kosongkan office tinggallah pekerja-pekerja berkaliber macam aku ni kat office hahahaha, untuk apa lagi aku duduk kat office?

Aku pun merendahkan badan dan hampir melentokkan kepala kat kerusi yang tak empuk ni, hajat nak lelap sekejap, tak sempat lelap member sebelah KM bukan nama sebenar sound direct, musnah hajat aku."kalau nak tidur kat rumah"..terkesima aku sekejap lalu masing-masing gelak tanpa cover, kalakar benar aku rasa statement akak ni. Aku jawab dengan muka slumber, "habis kalau tak boleh nak tidur nak buat apa?", "baca la blog, kalau tak nak mainlah game" kah kah kah jawapan, boleh bayang tak kalau akak ni jadi bos aku? mesti best huhuhu.akak KM memang sempoi lah dan dia masih single, dia duduk sebelah meja aku. Akak fareha promote akak dalam blog, mehla singgit.

Dan lagi satu idea untuk tajuk entry ini telah disedekahkan oleh seorang yang bergelar mama aqilah. Ala yang anjurkan contest dapat make up free tu, nak promote ni sebab tak sia-sia korang join nanti : Sofina touch

8 org pengomen

April 12, 2011 at 4:37 PM

Bestnyer dapat bos mcm ni. hi.hi...hi... Tp ade ke tak??

April 12, 2011 at 7:50 PM

ada kot huhuhu, akak la tu orgnya, lagi 100 thn akak jadi bos huhuhu

April 12, 2011 at 9:53 PM

kemas meja tu :D

April 12, 2011 at 10:29 PM

Hahaha, kak fareha kan dah jadi boss besar, boss besar blog ni! Hehe, and, thanks sebab memberi kata2 semangat di blog anis :) TQVM sis! :D

April 13, 2011 at 12:38 AM

Assalamualaikum

bagus la akak KM 2.baik kan

April 13, 2011 at 8:08 AM

yong sofea: huhuhu kalau kemas nampak takda keje nanti

April 13, 2011 at 8:08 AM

anis zafirah: ok no hal la anis

April 13, 2011 at 8:08 AM

tina: mmg dia baik dik huhuhu

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...