01 April 2011

katakan tidak !

Salam, ok ini amaran sekeras-kerasnya jangan tukar entry anda huhu, tetiba ok gila nak buat ayat poyo sekejap, sorry..sebenarnya nak bagitahu satu perkara ni, aku bila sampai hari isnin hingga jumaat, waktu 7.30 pagi sampai 5.00 ptg, diumumkan bahawa aku gagal untuk tengok shoutmix kat blog ni, kenapa? sebabnya aku keje..keje apa sampai tak boleh tengok..biasalah keje gomen..ok daaaa...semuanya disekat, supaya aku tak lalai asyik tengok blog je huhu, padanlah dengan muka aku, makanya aku akan balas korang punya 'hi' and 'hello' tu malam lepas balik keje ok..jangan marah-marah kalau aku tak respon.. kalau tak percaya tengoklah buktinya kat bawah tu..sangat kesian kan...ok bai


2 org pengomen

April 1, 2011 at 10:47 AM

ada jer cara nk tak kene sekat..=)

April 1, 2011 at 11:06 AM

mmgla ada cara ujang tp nanti dorang dpt tau juga,kena warning nnti,almaklumla gomen....

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...