31 March 2011

skuad juri dan juru | apa-apa je la

Salam, poyo je tajuk makanya taknak mengomel panjang, aku nak bagitahu sekali lagi juri-juri bagi pemilihan follower bertuah bersama identitinya sekali, haritu hanya nama, ada apa pada nama? memandangkan hari ini hari terakhir, aku saja mengada nak buat satu entry khas, saksikan dengan mata kamu sendiri..

juri pertama - puan fareha rahmat (empunya belog), bajet cun jangan terpedaya effect dari photoscape yang sangat berjaya tu ye, memang suka buat peace jadi abaikan saja


juri kedua - cik pyka rahmat, pemilik belog ninja pakai tudung yang sukakan misteri warna hitam, ayat sempoi dan kelakar, orang tak kelakar pun, bajet huhuhu


itu saja sebenarnya, tapi untuk tak kena kutuk sebab tajuk entry macam bagus tapi kosong, jadi aku sediakan gambar-gambar penyejuk hati korang huhuhu

ni dia yang aku katakan hari tu rumah yang tak siap lagi, tapi baru sahaja seminggu diduduki oleh keluarga aku, boleh bayangkan betapa serabutnya duduk dalam rumah yang masih dalam pembikinan? terima kasih sebab memahami, mengarut lagi..ok bai

ha nak kenalkan kepada yang belum kenal ini siapa, kata maksu chantek inilah dia encik artis pengganti ramli sarip, dia sangat suka pegang mic sambil nyanyi konon macam pro hahaha





4 org pengomen

March 31, 2011 at 12:47 PM

comel budak kecik tu :D

March 31, 2011 at 2:18 PM

budak itu berkata terima kasih..

April 1, 2011 at 1:55 AM

ololoooo omeellnye dak kecik tu !! hehee

April 1, 2011 at 8:55 AM

mama ajar jwb mcm ni : alhamdulillah, terima kasih kakak.... :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...