23 April 2011

janji tetap janji, nah aku tunaikan sudah

Salam, selamat pagi anak-anak hik hik, short update sikit pagi ini, semalam aku janji nak letak gambar make up-make up kan, aku tunaikan janji pagi ini. Dengan kebenaran aku copy dan paste dari blog puan make up artis.


Bermula dari sekarang


Sebagaimana yang dinyatakan semalam, model ini tengah trial make up untuk majlis nikahnya, inilah wajah bakal pengantin sebelum di make overkan. Dia nak make up yang natural sahaja.


ini pula gambar yang hampir siap, harus gambar ini di publishkan dalam entry ini sebab akulah jurukamera nya hik hik hik, abaikan benda alah kat belakang tu ya.


haaa yang bertudung hijau itulah puan empunya badan make up artis, comelkan? oppsss bini orang anak satu si comel aqilah, ok itu pun jangan kacau sebab menantu ku hahahaha.


Kenapa itu sahaja? mestilah kalau nak tengok dengan lebih jelas dan lengkap sampai habis, apa yang terjadi kepada model tersebut, episod bersambung di sini : Sofina Touch.


p/s: jangan pelik sangat bila mana aku asyik mempromosikan puan sofina touch ini ya, sebab aku sangat yakin dengan bakat dia dan dia harus diketengahkan, hik hik hik poyoss, satu lagi sebab dia member ku. Jangan meluat tau kawan-kawan.

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...