27 April 2011

giliran Eqbalzack pula yang harus ku ucapkan terima kasih, TQ Bro!

Salam, short update untuk hari ini, aku saja belek blog yang memerlukan kasih sayang tu, kesian aku tengok terbiar hik hik, aku sibuk sikit (tak boleh bla ayat kau) tapi masih sempat check, serius la aku cakap, engkau orang tak percaya ke? hik hik, terbeliah biji mata aku tengok follower naik dengan mendadak selepas aku join blog baru di blog Ben Ashaari, wahhhhh kuat sungguh pengaruh ben ya. Terima kasih Ben Ashaari. ok konon macam ramai pengikutla kan, maafkan sajalah ya :).

Belek punya belek tu dia giliran seorang blogger popular lagi yang sanggup jadi follower aku, nak tahu siapa? dia ialah Eqbalzack ala yang si ujang dok canang kat blog dia tu, aku saja try masuk blog encik eqbalzack ni dan terus bekenan dihati, haruslah jadi followerkan, tengok-tengok dia balas da....sangat seronok ni. Kalau tak kenal dia, klik je nama dia yang dah aku linkkan ya, searchlah. Ngantuklah, nak tidur.

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...