27 April 2011

blog yang aku nak review, jom kita terjah ramai-ramai

Salam u all's terkejut tak ada entry pagi ini walaupun dalam keadaan berkursus? ha..itulah bestnya kursus ni sebab diaorang tak blog apa-apa kat laluan internetnya kecuali youtube je la yang tak boleh masuk, ahhhh janji blog aku leh masuk sudah. Tok guru belum masuk lagi nak mengajar, so memandangkan aku ni memang bersifat mengambil kesempatan, apa lagi publish entry barulah.

Ok seperti yang dijanjikan, entry kali ini khas untuk empat orang blogger yang menyertai Follower Bertuah pusingan ketiga, memang hari itu enam orang, tetapi kasi review empat blog dulu ek. Aku tidak akan cerita details pasal blog mereka dengan baik hatinya hik hik, kalau aku cerita engkau orang takda maknalah nak masuk blog mereka-mereka inikan.

Aku dah attach header adik-adik ini, dan bolehlah kiranya kamu semua meringankan jari untuk klik setiap header tersebut, dimana mengandungi link terus ke blog mereka. Marilah kita support blog orang lain untuk berjaya bersama-sama di alam maya ini. ecehhhhh....


ok ini header pemenang Follower Bertuah 3 kita yakni Tyra Fadzil. Comelkan kartun tu secomel empunya diri


ok ini pula peserta seterusnya yakni Fatin Hazira. sian dia tak menang untuk kali ini, maybe rezeki lain kali, cuba lagi ye adik.

yang ini pula ialah adik Fatma Diyana juga peserta follower bertuah. jom terjah blog adik ni.

ok ini peserta seterusnya iaitu pyka rahmat, dan harus terjah blog dia yang dah hampir seribu follower. dia juga merangkap adik bongsu aku.erk..dia pun nak join juga, taknak kalah...hik hik





4 org pengomen

April 28, 2011 at 12:44 PM

hee. thanks akak, sudi review ;))

April 28, 2011 at 1:30 PM

ok dear

May 1, 2011 at 11:14 AM

haha ni blog kakak pyka rahmat rupanya. tau tak ayeem ni ayah dia? hahaha

May 4, 2011 at 10:34 AM

iyela ayeem oii, ye ke napa akak tak tahu :P

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...