07 April 2011

Encik Rahmat ayah aku | Happy Birthday

Salam, dushhhhhhh penumbuk sulung untuk kau, ha sesuaila kau anak paling tua encik rahmat kan? anak tak guna, harijadi ayah sendiri kau lupa! aku lupa..aku terlupa lagi masyaAllah, tengok entry pyka rahmat baru aku teringat hari ini hari apa...maafkan anakmu ini, makanya aku buat lagi satu entry pagi ni khas untuk en rahmat yang sedang bekerja tu, Ayah selamat hari lahir...semoga hari mendatang hanya yang terbaik untuk ayah dan keluarga kita, ewahhh bodek huhuhu, nak tengok gambar ayah? isk tak payahla, ayah aku hensem sangat nanti ada pulak yang tergoda, ayah adalah hak milik kami sekeluarga sahaja huhuhu, ok itu aje takda idea dalam kepala ni..

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...