07 April 2011

Anggun With Anggun Zara | vote 4 me

Salam semua, ok aku tahu ni entry aku yang ketiga untuk hari ini..ajaibkan? pelik jugakkan? aku baru online facebook dan klik la kat Anggun Zara, godek apa yang patut, aku baru perasaan contest yang aku join hari tu dah bermula, aku nak bagitahu ni tapi tersangat la malu sebabnya aku gatai masuk contest yang aku tak layak masuk, tapi perasan konon bagus la nak masuk, saingan semua terbaik cun habis macam model, gambar pulak macam pro, bila banding dengan gambar aku alamak nyesal pulak masuk.

Menyesal sekarang tiada gunanyakan, jadi aku redah je la..ok tolong bagitahu apa yang kau nak bagitahu boleh tak? derr...aku memerlukan undianla, caranya mudah, klik pada link kat bawah yang aku bagi ni, nanti keluarla gambar aku, makanya klik LIKE, selesai....so dengan segan silu aku lekat tempat yang boleh vote aku tu yakni Anggun With Anggun Zara . (sebelum korang like aku, sila like Anggun Zara dulu ye)

Jangan marah gambar yang aku hantar haritu ermmmm macam gini aje, pernah tengokkan? a'ah aku dah letak awal kat entry lain hari tu:

2 org pengomen

April 8, 2011 at 9:26 PM

gud luck :)

April 9, 2011 at 11:43 AM

tq dear..

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...