07 April 2011

mari mewarna | entry i punya suka la

Salam, semoga hari ni lebih baik dari hari semalam, semangat dengar ceramah motivasi membuak-buak ni, biasala sedar sekejap je lepas tu lenyap huhuhuhu, hari ni aku nak cerita pasal encik suami, malam semalam kesian aku tengok dok pulun beli kad manila, lepastu tersandar kat dinding, tenung je kad manila tu berfikir nak buat apa...kisahnya dia nak di observe oleh guru besar, ye encik suami seorang guru..ok fine, tiba-tiba idea sudah mari dan dia mula melukis dengan kusyuknya...kagum betul tengok hasil kerja encik suami yang woowwwww pandai melukis rupanya suami aku, selesai melukis dia pandang aku lalu berkata " mama tolong colour sekali", maka aku pun terasa diri macam di tadika...huhuhu



bosanla kalau entry berhenti setakat tu saja, apa kata aku jamu mata korang dengan dua keping gambar yang ada dalam handphone kuno aku ni, sajala gedik nak attach baru panjang sikit entry, takpa ka? kalau suka scroll la ke bawah, kalau tak suka tak payahla perli atau menyumpah pulak, ada pulak yang sound aku baru-baru ni, kau nak pupular cepat ke asyik buat entry je, apa kejadahnya semua itu, ya Allah buat entry pun salah ke..tahu ke niat dalam hati aku ni apa, teror la kan sampai boleh baca apa dalam hati, ok aku sedang meluah perasaan, taknak la emosi-emosi ni..cuma kalau tak suka baca ignore je blog aku ni terus tak sakitkan hati korang sendiri dan tak menyakitkan hati orang lain juga...masih neutralkan bahasa aku? ok tengokla apa yang di saji kat bawah tu...




2 org pengomen

April 12, 2011 at 12:37 PM

Hahaha kiut anak akak senyum.. hehehe..

April 12, 2011 at 12:50 PM

huhu tengok mama dia ler huhuhu perasan sila angguk kepala huhu

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...