11 April 2011

canggih wak lu!

Salam dan selamat malam semua, aku tengah angin satu badan ni, walaupun kipas dah pasang tahap maksimum tapi tak jugak sejuk hati aku yang tengah mendidih panas ni, korang pernah dengar perkataan ini 'SKYPE' ? ala yang boleh contact dari laptop la telefon bimbit la, macam 3g la tapi lagi canggih kot.

Ok fine aku baru tahu pasal menatang ni dan fungsinya, jadi aku excited la search dalam google konon nak downloadla, sebab rindu kat family aku yang dah duduk jauh dari aku punya pasal aku berkobar la lagi nak donwload (bajet), lagipun aku tak pernah guna so aku nak test lah sejauh mana canggihnya tapi macam haram jadah asyik fail je nak download. Aku yang bangang ke signal yang hampeh ni, konon terlaju tapi macam apa je dah line ni, aku malas nak sebut kang kena saman tak pasal je pulak aku.

Ada sesiapa yang terasa diri pakar dan berpengetahuan luas pasal skype ni tolong lah ajar aku, kalau aku yang bodoh tolong lah bagi aku pandai, tapi kalau line ni yang bengong aku tak tahu nak buat apa lagi dah...tolong gua beb!!!



3 org pengomen

April 12, 2011 at 10:48 AM

Ni akak donload kat ner ni?

April 12, 2011 at 10:49 AM

Kalau kat ofc confirm x blh.. hahahaha.. Kat umah duapuluhlapankali pn blh...

April 12, 2011 at 11:14 AM

download kat umah la syg, tp still xbole, akak yg bangang ke signal yg bongok ni? huhuhu

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...