30 April 2011

aku kat kelantan derrr

Salam,berpijaknya aku di tanah kelantan ini adalah tanda sokongan yang amat padu untuk Red Worrior untuk merampas kembali takhta nombor satu liga daripada selangor yang seri semalam wa kah kah kah...jahat tak gelak aku?memang tiada muslihat cuma pasal nak tengok bola erkk itu tipu belaka hik hik.


Aku di rumah mertua,oh sebelum terlupa Ujang dan Yana selamat pengantin baru yer, ok iklan sekejap..keseronokan berganda hari ini jalan dari pagi hingga petang macam dah taknak balik rumah,di bawah panas terik dan sejuknya aircond di KB Mall aku redah dengan hati sangat berbahagia sebab duit encik suami habis aku pakai. terima kasih cayang!


Petang pula saji mata pergi pantai sabak, sambil menikmati mihun celup pergh sedapnya akan tetapi situasi kehadiran ayam sangat mencemaskan orang jakon macam aku, terkejut doh ayam tu macam nak kejar aku, malu tak hengat semua pandang tapi boleh buat muka slumber sambung makan mihun celup ahaks dasar muka sengal!.


Harap maaf gambar tak berapa nak ada sangat. terimalah dengan redha..itu sahaja berita dari kelantan untuk semua pembaca blog ku. Rindu kuala lumpur............






4 org pengomen

April 30, 2011 at 11:39 PM

makan budu tak ? :DD

May 1, 2011 at 7:24 AM

make la

May 2, 2011 at 5:32 PM

macho nyer menantu ku =)

May 4, 2011 at 10:34 AM

menantu u kan hehehe

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...