08 March 2011

sorry dorry strawberry..

Salam korang, ini adalah entry kedua arini..disebabkan perasaan teruja aku yang melampau so tak bole nak tahan sampai entry esok, jadi aku mengambil keputusan untuk teruskan misi teruja aku ni malam ini jugak huhuhu, tak over kan? kalau over abaikan..cam gini al kesahnya, memandangkan aku terlalu jakon dengan hal yang aku nak cerita ni aku strait to the point je senang, jimat masa korang membacakan, adalah dengan ini diumumkan jadual aku begitu padat (padatla sangat huhu) kat rumah dan opis sampai tadak masa nak dicuri tuk tgk wayang. Dengan keprihatinan yang tinggi encik suami kepada isteri mengada dia ni, lalu telah dibelikan 4 dvd terbaek dan yang tengah meletop dok diperkatakan orang...4 dvd beb ori ke tak aku tak peduli dah, janji leh tgk kah kah, sungguh tidak ada kesedaran sivik punyer manusia, sorry ye para pembaca!

semua citer mesti ada hantu, aku pun heran musim agaknya..tp wa cakap sama lu terbaek dari ladang, first aku tgk ngangkung, giler lawak tak hengat aku ketawa berdekah-dekah, hilang kesopanan kejap, ala tadak sape pun paling-paling pun adik ipar aku je huhuhu (mcmni rupe kakak ipar aku gelak, sungguh menakutkan huhu)....lepas tu aku tgk hantu kak limah balik rumah, adegan yang mengejutkan tapi suprise..org gile rupenye huhuhu, sore awie sgt membelai jiwaku..lepastu aku tgk sini ada hantu mak oii punye la terkejut2 aku dibuatnya masa scene hantu cina tu,pelawak 2 org yang bwk van tu mmg sewel membuatkan aku gelak berdekah lagi, kali ini hilang plak keayuan aku huhu, last sekali citer khurafat, wa tabib spring kat lu tuan pengarah....aku leh kena sakit jantung sbb giler takut..aku menyorok belakang encik suami, yang tinggal hanya mata kecikku huhuhu...

tak sia-sia duit encik suami habis..berbaloi-baloi, aku bole ulang banyak kali ikut suka hati aku...ok itu aje nak citer, panjang sangat ke? biasalah orang tengah teruja memang slalu eksiden tulis entry huhuhu, tq sbb baca sampai habis, dan untuk korang yang sanggup beri komen terima kasih banyak2...




Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...