10 March 2011

Korang Nak Hadiah Tak?

Klik sini kengkawan, mekacih *__* :

Salam u all'ss, tak tau kenapa aku rasa sangat baik hati pada petang yang mulia ni, selepas aku tgk tetiber follower aku dah ada 41 org..yer 41 org (jakon kejap huhu) utk setakat ni, aku bukanlah hanis zalikha atau fatin liyana, bukan juga elia atau nurulbadiah, aku cuma fareha anak encik rahmat dan isteri kepada en hafiz, ala yang poyo tu.. sungguh aku tak sangka ada orang jugak yang nak follow blog yang tak bertamadun aku ni, terima kasih banyak2, so dengan itu aku mcm nak pilih FOLLOWER yang bertuah (dah edit bagi terang skit huhu)...aku nak bagi cenderahati..tengah dok berfikir secara rasional lagi nak bagi apa, aku akan umumkan follower yang bertuah tu minggu depan ek, bagila aku masa tuk godek2 blog ni ok, tp takdala gempaq mcm org lain, just untuk ucapan terima kasih...nak tau hadiahnya apa? ermm rahsia huhu....kita nantikan minggu depan ok, lagi sekali saya puan fareha rahmat nak ucapkan terima kasih daun keladi kepada semua yang sudi baca blog aku ni..have fun dan sama2 kita eratkan silaturahim sesama kita yer..babai...

*peluang terbuka khas utk kawan-kawan setia sahaja yakni follower ek, sori utk yg bkn follower, mayb next time mane tau leh wat contest (ecehhh contest la sgt huhu..)

2 org pengomen

Anonymous
March 12, 2011 at 3:07 AM

hahhaha da polo.....

March 12, 2011 at 8:43 PM

yer la bad oii...

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...