08 March 2011

Aku lupa hari ni...

klik sini kengkawan *__*, tq :

Masa menunjukkan pukul 5.42 dan bahawasanya selama hampir 1 ari ni aku lupa, oh bkn lupa tp sbnrnya aku tak tau pun ari ni adalah HARI WANITA SEDUNIA, sungguh tidak peka pompuan sorang ni, takpela at least aku tak terlepas sampai esok yang bukan harinya kan, aku berterima kasih kepada pykarahmat merangkap adikku yang jiwa kacau tu sbb wat entry yang menyebut hal ini...so dikesempatan ini sukacitanya diucapkan kpd semua wanita yang disayangi dan dikasihi, SELAMAT HARI WANITA SEDUNIA khas dari wanita a.k.a isteri kepada sang suami dan mama kpd seorang putera gendut...semoga sentiasa bahagia dan perjalanan hidup kalian diiringi rahmat dariNya....

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...