30 March 2011

contest 'MAKE ME OVER' by SOFINA TOUCH MEKAP' | free dan percuma

Salam, aku suka..aku suka bab-bab mengecat muka ni, akan jadi lebih suka lagi bila terpampang perkataan keramat yakni FREE, ye percuma beb,aku tak percaya cinta...huhu wahhh lagi mengediks tahap tapir la nak join, contest ni ditaja oleh Sofina Touch , senang gila tak payah berjogging kalau nak menang , mari aku terangkan cara dan syaratnya.


  1. warnagenegara malaysia umur 18 tahun ke atas

  2. wajib jadi follower Sofina Touch

  3. tinggalkan nama, alamat, emel ngan link blog dalam komen

  4. lengkapkan slogan: Saya suka kalau dapat dimakeoverkan free oleh Sofina Touch Mekap kerana....

  5. letak gambar sebelum / tanpa make up

  6. tarikh tutup : 31 Mei 2011

  7. pemenang : 2 org dipilih dpt make over free

faham? suka? nak? jom la join


--------------------------------------------------------------------


ok fine aku tahu, muka haram tak berseri, mata panda sangat dasyat dan menggerunkan, tudung dah dilapuk lama orang dah tak pakai sangat cik kak oii, arghhhh ada aku kisah?, aku dah lama sedar, itulah sebabnya aku semangat nak mempertaruhkan rupa huduh macam gini, gambar masa tak kahwin lagi jadi harus tampil ayu, wak lu kah kah kah...


Slogan aku berbunyi begini: Saya suka kalau dapat dimakeoverkan free oleh Sofina Touch Mekap kerana wa tak payah susah-susah hulur duit sesen pun sambil maraung ingat hutang yang tak bayar lagi untuk cantik seperti neelofa gebu putih melepak tu, sofina touch boleh buat gua lebih cantik dari mak janda cun si Rozita Che Wan auwwwww terbaik dari ladang, dengan berbekalkan muka yang ala-ala tak siap ni, haruslah diberi kesempatan sewajarnya untuk terus disiapkan kah kah kah.. setuju? menangla hendaknya..wa pukau hati puan belog biar cair tak beku-beku, boleh? (no idea, slogan ke karangan entah ni)


amacam ayat mohon simpati? ada ok? korang memang kawan sejatikan (dan..dan..),votelah aku nanti ek..segala undian akan ku hargai cewahhhh

4 org pengomen

March 30, 2011 at 11:13 AM

wiwittt...thanks join.... pada sesaper yang raser cik fareha nih layak menang sila vote dia!!! yehh

* perubahan masih boleh dibuat lagik...kerana final perubahan hanya pada 31 Mei 2011!!!!

Good Luck !

March 30, 2011 at 11:19 AM

tu dia puan empunya contest promote gua, nak ambik hatila tu huhuhu..betul tu vote la kalau suka ye

April 22, 2011 at 10:28 AM

like, cute de lsg ppt...gud luck..!!

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...