28 March 2011

senyum dalam kegatalan

Salam..suprise hari ni entry awal gila sebabnya aku cuti..suka hati kau je nak cuti, ehhhh dah bagitau bos dan telah dibenarkan, aku cuti sebab kesihatan, demam? takda lah, selsema? tak jugak, batukkan? bukanlah..dah semua salah, cuti buat mendanya? aku terkena 'virus herpes labials', mak oii nama bukan main hebat, ala senang cerita virus ni sama macam chicken pox. takutkan?

kata doktor sebab-sebab kemunculannya adalah stress, tension dan tak makan sayur..ek eleh...huhu tapi serius beb memang gatal tahap cipan, nak garu tak bole sebabnya boleh merebak, so terpaksa sapu ubat dan biarkan saja.....malu weii haruslah kena cuti, tapi dah kering cuma gatal tu tak hilang lagi..akan tetapi virus ni tak menggangu aku untuk berbelog huhu, jari tak sakit pun..okla malas nak nulih panjang-panjang, tu gambonya, sori tak jelas, yang dalam bulatan tu, maka nampak macam kena tumbuk huhuhu nasib baik sikit, cuba bayangkan kalau besar? dan..dan...walaupun gatal tapi harus senyum yang paling murah sekali

6 org pengomen

March 28, 2011 at 9:48 PM

uitttt..ada gak org pernag kena benda ni...saya salu..tp dh lama xnaik..mcm biji air tu kan..pastu nt jd mcm kudis..pastu tinggal parut...hohoho...

March 29, 2011 at 8:00 AM

ada...sy la orgnya huhu, a'ah mcm biji air tu yg gatal ya amat tu...

March 29, 2011 at 8:43 AM

tips nk dpt virus tu cmner..hehe

March 29, 2011 at 8:58 AM

nak tau tips? huhuhu kena kawen dulu ujang baru leh pecah rahsia..kah kah kah

March 29, 2011 at 7:00 PM

Nice blog.. tak bosan baca blog u. Keep it up dear!!!! Hilang jgk bosan i...heeee =)

March 29, 2011 at 7:33 PM

ha betul ke anna??? mcm tak percaya, tq sgt sebab sudi baca..yeahhh akak ku teruskan hingga titisan terakhir...boleh tetibe? ahaks

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...