26 March 2011

Babai rumah...

Salam, aduh penat gila tahap gaban, penat tengok, penat tolong, memang tak banyak pun aku tolong tapi kira okla tolong jugak dari jadi pak guard tak guna hanya memandang tanpa simpati..ok tipu, aku tolong jaga si gendut dan hanya angkat tiga barang, yes hanya tiga tak percaya?, nak pergi mana angkat mengangkat barang ni weii? maka dalam sejarah keluarga aku telah meninggalkan rumah buat selama-lamanya, ok jangan berfikir dulu, family aku pindah rumah hari ni, itupun esok ada lagi disebabkan barang sumpah banyak berlori-lori, kalau ikut aku, ke tapak pelupusan sampah la berakhirnya kehidupan barang-barang tu, sungguh kejam kan..tapi ayah sangat baik, separuh barang hantar ke kampung, dan separuh lagi pulang balik pada tuan empunya yakni nenek aku yang kat kl ni, terpulanglah nak jual ke sewa ke ape ke, we dont care anymore, satu barang pun takkan kami ambil, kalau ambil nanti ada pulak hati-hati yang busuk tak puas hati..so lebih baik ambil harta sendiri je tak banyak cerita, bagus kan?

lepas ni giliran aku pulak kena pindah..ermmmm duduk jauh dari kuala lumpur, bagaimanakah rasanya? pestaim ni berpisah ngan kuala lumpur..macam pindah luar negara je konon, padahal putrajaya je pun, hampeh putrajaya naik higway mex,libas 100 baru setengah jam, nak cepat lagi potong 120 pulak boleh kurang 10minit huhuhu, lepastu sampai suratla saman, duit lagi...mana gambar rumah? alamak renovation tak habis lagi, entah kurun bila nak selesai, tapi tengok tadi sebulan lagi kot..kot la..ok wa caw dulu, mata dah mula layu...babai rumah, babai korang..thanks baca sampai habis,sambung lain entry

ok lupa nak bagitau, untuk follower bertuah pusingan kedua ni akan diadili oleh saya sendiri puan belog ni Fareha Rahmat dan juga juri jemputan khas yakni Cik Pyka Rahmat merangkap adik bongsu saya, ala blogger yang kedekut gambar dan asik membebel je entry dia,tak kenal lagi? yang suka dengan ninja pakai tudung tu hahaha, jangan mara cik pyka nanti encik ucie lari lintang pukang ketakutan.

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...