29 March 2011

lembab punya budak!

Salam, secara normalnya aku bukan blogger yang rajin bebenor nak update entry berpuluh kali satu hari, lagipun takda maknanya traffic aku nak naik sebab nulih entry banyak, aku bukan blogger pilihan macam depa,mehhhh aku kasi tabib spring kat blogger yang sangat teruja menulih entry demi entry, dan paling ajaib respon mereka yang membaca begitu memberangsangkan tetapi apabila dalam satu hari aku update entry dua kali,ini bermakna aku gatal tangan dan memang tak tertahan lagi nak cerita..biasalah gatal katakan..huhu


ok gurau pun tak boleh, sebenarnya aku nak luahkan kemusykilan yang melanda aku selama hari ni, malu bertanya sesat jalan kan, tapi serius macam aku tulis kat komen blogger ujang, aku memang lembab ngan ilmu nuffnang, kenapa entah susah nak faham..orang lain letak iklan aku pun letak tapi satu sen tak dapat, selain klik kita boleh buat apa ha? satu lagi sifat kemalasan aku tahap unta ni menghalang aku dari baca khazanah dalam nuffnang tu..korang faham ke? boleh terangkan macammana dorang leh dapat income dari nuffnang tu? nak bersuap je semua, pemalas punya budak! ok aku akur..


malam dah memuncak, si kimi asyik dengan hantu kak limah, bosan dah aku dengar, sebutir-sebutir aku hafal dialog, anak aku dah pandai bila scene ada hantu, bila scene nak sebut nama 'abi' hahaha,lawak, ok derr kau lari topic. sesungguhnya itu je aku nak tahu, ada sesiapa yang sudi kongsi ilmu?

6 org pengomen

March 29, 2011 at 10:21 PM

husin.. husin...

March 30, 2011 at 8:42 AM

pyko ko tak tau ke psl nuffnang? nuffnang pun tadak abis camno hahahaha

March 30, 2011 at 9:27 AM

besh ade nuff nih dear....






jom singgah n follow belog saya..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

March 30, 2011 at 10:48 AM

ok...nnti akan ku terjh blog u

March 30, 2011 at 11:24 AM

aipp bos besar ,sama der kita...anis pn xpaham sgt pasal nuff ,baca dh byk kali tp x pham2 jugak.org len earning dah beribu2,sedey betoii ..tolong2

March 30, 2011 at 11:28 AM

siapakah yang sangat baik hati nak tolong kita ni anis?????

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...