13 March 2011

Korang nak hadiah tak? - volume 2

Klik sini kengkawan, mekacih *__* :

Salam korang, kemunculan entry untuk petang ahad ini adalah kerana nak bagitahu bermulalah pemilihan follower bertuah tu ek, seperti yang semua tahu tiada sebarang syarat yang memudaratkan, hanya terbuka kepada follower sahaja, mengapakah entry kali ini aku benar-benar berbahasa? huhuhu tiada sebab yang relevan, hanya mahu menyahut seruan bagi memartabatkan bahasa kita, macam dalam lagu tu "gunalah bahasa kebangsaan kita.." (haruslah nyanyi menggunakan bahasa baku ye kalian semua), tak payah gedik sangat fareha..ok fine..huhuhu

aku pilih ikut gerak hati, kata bertuahkan so takda syarat pun aku letak kalo nak terpilih kena blog cantik ke, ayat power ke, gambo cun ke..untuk makluman aku akan pergi ke setiap blog follower aku ni, jadi yang mana berjaya menambat hati aku ni dialah yang terpilih, aku tak decide lagi berapa orang follower yang akan terpilih, masih dalam proses pemerhatian, kita tengok je nanti ek, cuma nak habaq mai hadiah yang aku nak bagi ni takda la mahal mcm ferrari kaler merah tu ye, sekadar yang mampu..dan hadiah tak semestinya semua sama ataupun mungkin sama sahaja...ok2 taknak poyo lebih2.., thanks sbb support blogger baru mcm akakkk ni...jumpa entry lain plak, i leb biu...babai..

2 org pengomen

March 15, 2011 at 8:37 PM

waaa nk bertanding boleh??/ hihi.... drop by to leave a comment n klik ur HB & NUFFNANG....

March 15, 2011 at 8:47 PM

sori dear, dah ade yg terpilih pun...xper nnti kalo da lagi join ok??

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...