01 March 2011

Contest I LOVE RED

Klik sini kengkawan, mekacih *__* :




Hi korang kembali lg ngan contest baru di datangkan khas dari blog cik Yana, diberi tajuk I Love Red, ha sesape yg sgt sukakan merah n tingin nak join contest ni leh p kat sini terus yana. Hadiah yang ditawarkan adalah TOPUP RM50, lumayan gak kan...huhuhu...
Tag kepada : bongsu delale, sofina touch dan kak ieda



gambar yang aku pertaruhkan, tu dia merah menyala sape yang tak sakit mata tu mmg kental hahaha, jgn jeles eskerim kerdil juga nak enterprem walaupun aku dah ngap separuh..masa ni jamuan raya kat opis, aku rasa masa tu aku plg menyilaukan mata org sbb warna baju yang tak bole bla merahnya huhu (tp aku suke giler baju ni), aku lah queen of red colour masa tuh..wah sungguh riak dan takbur padahal tadak menda pun, hehehe, bole la kiranya cik yana selaku tuan tanah kedaung menerima gambo n entry yang sedikit ini...idea akak kering tak tau nak tulis pe lagi...sebelum melalut meraban tak tentu hala, baik kiranya akak benti di sini...suami dan anakku doakan kejayaan mama tuk meng 'grab' topup rm50 tuh huhuhuhu...

2 org pengomen

March 3, 2011 at 9:13 PM

gud luck..










wahh.mmg pminat ni












http://thyyunxthiya.blogspot.com/

March 4, 2011 at 4:01 PM

mmg giler minat..minat pun tak giler cm gini huhuhu..ok nnti sy lawat blog awk..nntikan ek

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...