01 March 2011

Facial dengan Nu Skin

Klik sini kengkawan, mekacih *__*


Salam sumer2, kepada yg sudi baca entry kali ni sgtla bertuah sebab dialah insan terpilih untuk menjadi cantik huhuhu, aku nak wat promosi skit leh tak...aku nak ckp psl Galvanic spa dari Nu Skin, korang pernah dgr tak? tuk lebih lanjut psl produk ni korang leh tgk kat page atas bertajuk Facial Treatment..produk ni bgs sgt2...aku dah lame tak senam tangan ni nak mencantikkan muka org...haaaa bkn dgn make up je muka jadi cantik, facial pun leh wat muka berseri2 walaupun tanpa make up tau...okla direct to the point, akakkkk ni sbnrnye ada menyediakan perkhidmatan facial muka menggunakan produk nu skin, yang spesel nyer facial ni akakkk wat dari rumah ke rumah tanpa perlu bwk kete atau naik kenderaan awam tuk sampai ke tempat akakkkk, akakkk yg akan ke tempat anda...bestkan?...

skang ni adalah re-promotion utk sumer, harga biasa aku letak rm70.00 tetapi dgn promotion ni aku hanya letak rm50.00, mesti korang tanya tadak diskaun ke kan..ok mcm ni, harga gel tuk facial ni beratus + kos perjalanan ke tmpt korang + tangan yang bekerja = berbaloi tak? huhuhu berbaloi kan, tapi....ada tapinya, aku mmg nak korang cntik juga so ada surprise!!!! bg sesiapa yang ada geng lbh 5 org nak wat facial pada ari yang korang nak facial tu bermakna free tuk korang, ye FREE..tak percaya ke? itula adiah dr aku tuk korang yang support aku ni...huhuhu

sesape yang berminat leh sms di 019-3944695 atau emel di ayu_sabrina@yahoo.com.

3 org pengomen

March 2, 2011 at 9:39 AM

Kak Fareha,

Saya nak wat facial tapi kawan-kawan sume tak mau..cam mana..

March 2, 2011 at 6:28 PM

xpela...akak bg harga ikut harga promotion...ok syg? huhuhu

June 27, 2013 at 1:13 PM

saya nak try wat

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...