06 March 2011

Cantik2 semuanya..

Klik sini kengkawan, *__*:
Salam korang,PERHATIAN untuk semua tak kira berjantina lelaki ke pompuan yang ingin kelihatan cantik dan sihat meh ler n sudi ler baca entry ari ni ek, pada yang selalu follow entry aku sebelum2 ni korang da baca kan entry psl facial dgn nu skin? and yang baru nak follow aku nak bgtau secara ringkasla, aku da menyediakan perkhidmatan facial treatment dgn menggunakan produk dari NU SKIN iaitu Galvanic Spa, hanya rm50.00 seorang dan speselnye aku akan p tempt korang (bergantung dgn kawasan ek)..produk ni sgt berkesan, sesape yang kenal aku dolu2 tau la muka aku cmne kan, dan skang dah kembali normal alhamdulillah...try la, kat bwh tu rupe machine yg aku gunakan..itulah galvanic spa...




ok biler muka dah cantik, licin dan berseri tak lengkapla kalo badan plak terlebih had beratnye, org kata tak match..terutamanya org pompuan, semua mmg sensitif bab berat badan n kesihatan kan, so aku nak perkenalkan produk makanan yang dah popular skang iaitu HERBALIFE, ni mmg benar2 terjadi dan sahih..bkn sbb nak kurus je tp tuk kesihatan, ibu aku dulu agak gemuk sakng dah slim uu...testimonial ada pada page HERBALIFE kat atas tu ek, k produk dia da kat bwh tu, hanya bancuh, shake dan minum...harga aku jual rm 393 sbb aku ambik direct dr dealer.. sesape yg berkenan leh contact aku 019-3944695 / ayu_sabrina@yahoo.com


Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...