22 March 2011

Amanat untuk pyka rahmat!

salam, sapa pyka rahmat wei? siap ada amanat bagai, ye pyka rahmat adalah adik bongsu aku, ala maksu chantek si gendut kimi tu, chantek ker? huhu chantekla dah kata muka sama aku, masalahnya sama ker? ok abaikan riak tu sekejap..jangan korang dapat dosa sebab buat memek muka cam gitu huhu, entry ni dibuat bukanlah nak mempromosikan dia yang ternyata masih bujang itu tetapi aku nak bagi amanat sebelum menjelangnya hari esok, yakni hari penentuan hidup tuh, bukan memain punya hari..satu soalan lagi betul ke esok adalah hari itu? ok takpe anggap saja esokla harinya..

wahai cik pyka rahmat, harus sebut nama ayah sebab ayah sangat baik..teruskan..apa pun terjadi esok terimalah dengan redha, pasrah dan berserah ya, kerana itulah akibatnya bila diri rela sengkang mata untuk tv dan berbelog tak hengat dunia tetapi bukan buku (walaubagaimanapun ayat belog kamu sungguh kelakor, 1 pujian tu) huhu, mesti sakit hati baca ni..maafkan kakakmu ini,sabo..sabo...esok SPM keluar doh, aku tak percaya cinta..tetiba..boleh? ahaks..

esok harus i orang pertama selepas ibu ayah untuk tahu kebijaksanaan u itu ok!, ok itu aje..babai see u tomorrow...

2 org pengomen

March 22, 2011 at 11:11 PM

i have my ucie <3
thnks kakak muah muah nervous!

March 23, 2011 at 5:02 PM

relaz arr..ok dah result td tu...takyah sedey2..

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...