25 December 2010

Tukar plan

Percaya ato pun tidak, aku dah 2 thn lbh tak p tgk wayang...teringin bkn main lg la, hajat di hati nak tgk citer Hantu Kak Limah Balik Rumah, aku punyer excited nak tunggu ari rabu, yakni ari yg menawarkan harga murah utk tiket wayang huhuhu, so aku janji la ngan husband n diikuti oleh najwa kwn aku, beratur sikit punyer pjg kat Mid tu, citer tu plak dah klip klip..ala yang kuar warna kuning mengatakan bahawa utk tiket tu sdg 'selling fast', aku punye la doa biar da kosong lagi,akhirnya sampai dpn kaunter aku dgn kondifennye berkate, 'HKLBR 3 kak'....dann...dann aku rs sgt kecewa, bkn tadak kosong, ader tu ade tp tempat duduknyer terpisah2...aduhai maka tak jadi la tgk, tp demi masa n minyak keter suami ku yg dah terbuang aku pun beli la tiket citer lain...Narnia! erm ilang sikit rs kecewa sbb citer ni best sgt la.....korang p la tgk...huhu



2 org pengomen

December 28, 2010 at 12:04 AM

semua tak tgk lg..T_T
bz jaga akak kt wad..sob sob
tp movie hantu mak limah tu da rmai sgt org kate best...kne terjah!! =P

December 28, 2010 at 7:50 AM

oloh siannye...takper pasni p tgk, kalo tak sempat dvd kan ader

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...