21 December 2010

BLOGGER Popular

Salam sumer, selamat petang (beberapa minit nak magrib) sempat lagi aku on laptop gian lame tak nulih entry baru kan, so ari ni aku nak berkate tentang tajuk yg kat atas tu iaitu Blogger Popular. Semenjak hujung2 tahun ni, topic ni mcm dah jadi wajib bg tiap2 blog yg aku lawat, sgt memberangsangkan. Aku terikir bagaimanakah keadaan itu berlaku hingga mereka menjadi sgt popular dan dikenali dan akan di search sepanjang masa dan byk lagi huhuhu, bila aku kaji dan kaji ada 1 benda yang same dan menarik perhatian sumer, nak tau ape? perasan tak dorang yg popular ni cantik2 orgnya...aku ni spesis pompuan yg sgt suka tgk keindahan ciptaan Tuhan so kalo pompuan pun suke tgk pompuan lain yg cntik maka dgn itu tidak syak lagi kalo lelaki kat luar sana suker tgk jgk huhuhu korang jgn pk lain plak ok....

Antara blog yg mmg kewajipan aku utk tgk adalah:
1. Blog HONEYKOYUKI..orgnye muda lagi, tp sgt cumel dan ramai yg setuju tentang itu, tahniah fatin liyana krn blog anda menjadi ikutan aku dan rakan2 lain, ayat pun kelakor biler baca...


2. Blog HANIS ZALIKHA..orgnye pun muda lagi, aku pernah terserempak tp agak tkt utk beritau sbb tkt slh org, cntik...adik aku la rekemen suh tgk blog hanis ni, dh msk paper pun arituh, congrate...


3. Blog NADIA BAYU, fotogenik n jarang dia update blog sejak kawen,,... tp msh ingat blog dia..


4. Blog IRINE NADIA MARCELLOW, pandai bergambar...sejuk mata memandang...komen lain takde sbb tak tgk ari2 tp still follow..

p/s utk yg membaca: k la, bkn nak promote, bkn nak memuji, sekadar nak kongsi blog yg slalu aku tgk jer....

1 org pengomen

December 23, 2010 at 10:59 PM

memang dorang gojes...heee~~

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...